Връщане на стока

Уважаеми клиенти, съгласно чл. 55 от Закон за защита на потребителите, имате право без да дължите обезщетение или неустойка, както и без да посочвате причина, да се откажете от сключения договор от разстояние в срок от 14  дни, считано от датата, на която сте получили поръчката си от eparts.bg.

Транспортните разходи по връщането на покупка са за сметка на клиента.
Поръчката трябва да бъде върната по куриерска компания "Еконт Експрес" задължително с опция преглед за да може експерт от eparts.bg да я прегледа преди получаване.

Съгласно Закон за защита на потребителите, клиентите на eparts.bg се задължават в срока от 14 дни след получаване на поръчката си, да съхраняват получените продукти от eparts.bg и да се грижат за тяхното качество и безопасност.

eparts.bg ще Ви възстанови сумата, която сте платили за продукта, на посочена от Вас банкова сметка в срок от 10 работни дни, след получаване на продукта.

За да върнете покупка трябва да направите следното:

1. Да пазите фактурата/касовата бележка издадена Ви от нашата фирма;
2. Да сте съхранили опаковката на продукта и тя да не е смачкана или разкъсана;
3. Да не сте използвали продукта, който желаете да върнете за извършването на каквато и да било работа т.е. не трябва да има каквито и да било видими белези от употреба, както и не бива да сте променяли вида или структурата на продукта (като подмяна на част от продукта). Имайте предвид, че преди да бъде изпратен, всеки продукт се фотографира и архивира в складовата база на eparts.bg с цел защита интересите на дружеството от злоупотреби. Продуктът, който желаете да върнете следва да има добър търговски вид, така както сте го получили.
4. Да пазите разписката от "Еконт Експрес" или друга куриерска услуга, с която Ви е доставен продуктът.

В случай, че не са изтекли 14  дни от датата на получаване на поръчката Ви, както и в случай, че изпълнявате посочените по-горе 4 точки, моля да се обадите на следния телефон: 0876 373832 и да уточните детайли за това на кой адрес да изпратите поръчката Ви.

Моля да имате предвид, че транспортните разходи по връщането на покупка са за сметка на клиента и трябва да изпращате пратката с опция преглед за да може експерт на eparts.bg да се убеди, че продуктите, които ни връщате са закупени именно от нас и не са използвани или повредени и са в добър търговски вид. В случай, че продуктите не отговарят на посочените условия, то пратката няма да бъде приета.

 

Онлайн магазин
eparts © 2017